PHK Årsmöte 2022-05-17 kl 19:00

2022-03-09 | av: Daniel Svensson | kategori: PHK-nyheter.

Årsmötet hålls på plats i Valhamra Ishall.

Motioner till årsmötet skall vara styrelsen tillhanda senast 3 veckor före årsmötet; maila till partillehockey@gmail.com.

Välkomna.

Tränare för juniortruppen klara

Partille Hockeys juniortrupp kommer över säsongen 2022/23 att ledas av följande tränarteam: J20Göran Widsén (huvudansvarig junior)Mattias Karlsson J18Marcus LangenskiöldJoakim Torino

Ny ordförande i PHK

Daniel Lindberg (till vänster) valdes på Partille Hockeys årsmöte till ny ordförande.Leif Gustafsson (till höger) tar efter 6 år som ordförande steget tillbaka och blir vice ordförande.

Är du född 03-06 och vill träna och spela i en juniorverksamhet i Div1?

Välkommen att provträna – Partille Hockeys Juniorer har nu träningar till och med 13/4. Är du intresserad; skicka dina uppgifter till partillehockey@gmail.comAnge: Namn, ålder, nuvarande klubb, position

Playoffs under torsdagen!

PHK spelar två playoffs imorgon torsdag! A-laget åker till Lödöse för att möta LN 70 HC Matchen börjar 17/3 19:00 För er som inte kommer att besöka Lödöseborg finns möjlighet att se matchen för 1 krona! https://www.gp.se/sport/se-matchen-mellan-ln70-och-partille-hk-1.67959338 J20 tar emot Mjölby i Valhamra för första matchen i PlayOff 2! Matchen börjar 17/3 20:00